הרצאות בנושא הטרדה מינית

הרצאות למניעת הטרדה מינית בעבודה

הנושא של הטרדות מיניות במרחב הציבורי או במקומות עבודה עלה למודעות הציבורית בשנים האחרונות. בכל הנוגע למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה, החוק מטיל על המעסיקים חובות מפורטות, שנועדו לספק לעובדים סביבה נקיה מהטרדות מיניות. אחת מהחובות הקיימות היא קיום פעולות הדרכה למניעת הטרדה מינית, ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הרצאות בנושא הטרדה מינית. הרצאות אלה מועברות לכלל העובדים בחברה, מהזוטר ביותר ועד לבכיר ביותר, וטוב שיועברו על ידי עורך דין דיני עבודה הבקיא בתחום ההטרדות המיניות, שיוכל לספר מניסיונו בנושא.

מה התוכן של הרצאות בנושא הטרדה מינית?

במסגרת הרצאות בנושא הטרדה מינית מסבירים תחילה למשתתפים מהי הטרדה מינית, ומהן ההתנהגות שהוכרו בפסיקות בתי הדין לעבודה ובתי המשפט כהטרדה מינית, להבדיל מהתנהגות שאינה הולמת.

במסגרת ההרצאות בנושא הטרדה מינית עוסקים במותר והאסור במקום העבודה, בתפקידי האחראית על החוק למניעת הטרדה מינית במקום העבודה ואופן הגשת ובירור תלונה בנושא הטרדה מינית, ובעיקר מלמדים את העובדים כיצד להימנע מהאשמות להטרדה מינית על ידי ההתנהגות הנכונה והמקובלת. כמו כן, ניתנים הסברים על הצעדים בהם יכול מי שהוטרד לנקוט.

החשיבות של הרצאות על הטרדות מיניות

החשיבות של הרצאות בנושא הטרדה מינית היא בעצם קיומן, שכן הן מגשימות את חובות המעסיק למניעת הטרדה מינית במקום העבודה. היות ומעסיק מחויב לקיים פעולות הדרכה בתחום מניעת הטרדה מינית, הרי שכאשר הוא מקיים הרצאות בנושא הטרדה מינית הוא נחשב כמי שמילא את חובתו זו.

כמו כן, הרצאות בנושא הטרדה מינית מסייעות לעובדים להבין את המותר והאסור במקום העבודה, את ההבדל בין חיזור לגיטימי לבין הטרדה מינית שאינה לגיטימית, את הדרכים להתמודד עם הטרדה מינית שארעה ועוד.

מתעניינים בהרצאה על הנושא החשוב של הטרדות מיניות? פנו אל עו"ד קובי חתן וקבלו את כל המידע החשוב.

מה התוכן של הרצאות בנושא הטרדה מינית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

התעמרות בעבודה
התארגנות עובדים והסכמים קיבוציים

משרדנו מייעץ ומלווה מעסיקים וועדי עובדים בכל הקשור להתארגנות עובדים (הקמת ועד עובדים במקום העבודה). בעת ייצוג המעסיק, משרדנו מלווה את המעסיק בכל צעד הנוגע להתארגנות, מבהיר את המותר והאסור,

קרא עוד >>
חופשה שנתית

חוק חופשה שנתית, התשי"א – 1951 קובע זכותו של עובד לחופשה. החוק קובע מכסת ימי חופשה מינמלית שנתית. יש להבחין בין ימי חופשה על פי חוק לבין ימי חופשה חוזיים –

קרא עוד >>
עדכון קורונה (08/2021): השתתפות המדינה במימון דמי בידוד לעובדים החייבים בבידוד בשל מגפת הקורונה

לאור שאלות רבות שהגיעו למשרדי בתקופה האחרונה, מצאתי לנכון להוציא עדכון זה הנוגע להשתתפות המדינה בדמי בידוד לעובדים החייבים בבידוד בשל מגפת הקורונה, בהתאם להוראות משרד הבריאות, המתחדשות ומתעדכנות מעת לעת.

קרא עוד >>
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: